Hírek
2019. Február 19. 05:01, kedd |
Belföld
Forrás: mti
Lágyítószer oldódott ki egy üveges olaj fedeléből
Lágyítószer oldódott ki egy üveges chiliolaj fedeléből; bár a termék rövid távú fogyasztása nem okoz kockázatot, aki vásárolt a termékből, ne fogyassza el - kéri a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih).
A Nébih honlapján közzétett tájékoztató szerint a Loa Gan Ma márkájú 280 grammos kiszerelésű, 2019. december 25-i minőségmegőrzési idejű, üveges kiszerelésű, csirke ízesítésű, tofus chili olaj (Chicken Flavour Chili Oil with Tofu) nevű termékről van szó.
A hivatal az Európai Unió élelmiszer- és takarmánybiztonsági riasztási rendszerén (RASFF) keresztül értesült arról, hogy a holland hatóság határérték feletti lágyítószert, úgynevezett epoxidált szójaolajat (ESBO) mutatott ki a termékben, amely Hollandián keresztül több mint 15 uniós országba, köztük Magyarországra is eljutott.
Az epoxidált szójaolaj (ESBO) olyan lágyítószer, amely a termék fedelének tökéletes lezárásához használt műanyag tömítőanyagból oldódhat ki, és ezzel belekerülhet az élelmiszerbe.
Ezek érdekelhetnek még
2024. Május 09. 13:28, csütörtök | Belföld
Gulyás Gergely: Magyarország érdeke, hogy minél több kínai beruházás érkezzen
Magyarország érdeke, hogy minél több kínai beruházás érkezzen az országba - jelentette ki a Miniszterelnökséget vezető miniszter a csütörtöki Kormányinfón, Budapesten.
2024. Május 09. 09:39, csütörtök | Belföld
Orbán Viktor fogadta az állami látogatásra Magyarországra érkező kínai államfőt
Orbán Viktor miniszterelnök és felesége, Lévai Anikó szerda este a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren fogadta Hszi Csin-pinget, a Kínai Népköztársaság elnökét és házastársát
2024. Május 08. 15:10, szerda | Belföld
Szijjártó Péter: a Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának
A Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának a következő évek globális fejlesztési stratégiájában - írta a külgazdasági és külügyminiszter szerdán a Facebook-oldalán.
2024. Május 08. 10:19, szerda | Belföld
Szijjártó Péter: egyre több magyar vállalat lép be a kínai piacra
Egyre több magyar vállalat lép be a kínai piacra, egyre több magyar vállalat kereskedik kínai partnerekkel, nő a turisztikai forgalom és egyre több hallgatót fogadnak kölcsönösen egyetemeink