Hírek
2012. Április 03. 07:05, kedd |
Belföld
Forrás: OrintPress
Újra magyar alma kerül az orosz boltokba
Négy évre szóló, 10 millió eurós megállapodást kötött Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter az orosz Magnit áruházlánccal: az cég ezentúl Magyarországról is vásárol friss zöldséget és gyümölcsöt.
Fazekas a Prodexpo nemzetközi élelmiszeripari vásáron egyezett meg az 5000 üzletet s 15 logisztikai központot üzemeltető Magnit áruházlánc import igazgatójával: a keretszerződés 4 évre szól, ennek alapján a Magnit 10 millió euró értékben vesz friss magyar zöldséget és gyümölcsöt.
Első lépésként 2000 tonna alma Oroszországba szállításáról írtak alá megállapodást. Az első kamion alma elhagyta Magyarországot. Ezt követően hetente 16 kamionnyi zalai és szabolcsi alma szállítmányt fogad az orosz áruházlánc. A minisztérium kezdeményezésére és támogatásával kötött megállapodás több száz termelő piacra jutását segíti – tájékoztatott a Vidékfejlesztési Minisztérium.
OrientPress Hírügynökség
Ezek érdekelhetnek még
2024. Május 09. 13:28, csütörtök | Belföld
Gulyás Gergely: Magyarország érdeke, hogy minél több kínai beruházás érkezzen
Magyarország érdeke, hogy minél több kínai beruházás érkezzen az országba - jelentette ki a Miniszterelnökséget vezető miniszter a csütörtöki Kormányinfón, Budapesten.
2024. Május 09. 09:39, csütörtök | Belföld
Orbán Viktor fogadta az állami látogatásra Magyarországra érkező kínai államfőt
Orbán Viktor miniszterelnök és felesége, Lévai Anikó szerda este a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren fogadta Hszi Csin-pinget, a Kínai Népköztársaság elnökét és házastársát
2024. Május 08. 15:10, szerda | Belföld
Szijjártó Péter: a Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának
A Jaguar kulcsszerepet szán a budapesti fejlesztőközpontjának a következő évek globális fejlesztési stratégiájában - írta a külgazdasági és külügyminiszter szerdán a Facebook-oldalán.
2024. Május 08. 10:19, szerda | Belföld
Szijjártó Péter: egyre több magyar vállalat lép be a kínai piacra
Egyre több magyar vállalat lép be a kínai piacra, egyre több magyar vállalat kereskedik kínai partnerekkel, nő a turisztikai forgalom és egyre több hallgatót fogadnak kölcsönösen egyetemeink